S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.


REKLAMÁCIA

Záručná doba a reklamácie tovaru

(vzťahujúce sa na produkty predávané spoločnosťou ATC industry trade moravia s.r.o. ako predávajúci)

Ako mám postupovať pri reklamácii?

  • Reklamácia pri preprave

Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, môže sa stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie obalu, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom ,,Protokol o škode", v závislosti od druhu Vami vybranej prepravy.

Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného emailu na info@abos.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.

Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom reklamačného protokolu, ktorý vyplňte a pošlite spolu s tovarom do 48 hodín.

 

  • Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím reklamačný protokol a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu abos.sk, alebo doneste na prevádzkareň. Tovar zasielajte čistý. Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (originál faktúry, doklad o zaplatení, záručný list).

 

Reklamačný protokol na stiahnutie a vytlačenie v PDF ,,tu“

 

Tovar neposielajte na dobierku, balík vráti prepravca spať odosielateľovi.

ATC industry trade moravia s.r.o.

ESHOP Reklamácia

P. O. BOX 77

022 01  Čadca

 

Reklamáciu je možné podať iba písomne alebo osobne! Tovar, ktorý bude na našu adresu zaslaný bez vysvetlenia, bude obratom zaslaný späť.

V prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok a návrhov nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám pomôžeme.

 

  • Reklamovanie tovaru a záruka

Záručná doba na všetok tovar v našej ponuke je 24 mesiacov. Reklamovať je možné len tovar zakúpený v eshope abos.sk.

Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.

Reklamačný protokol odošlite čo najskôr a pribaľte ho priamo k výrobku pri jeho odosielaní.

Reklamovaný tovar je nutné doručiť iba SK poštou na P. O. BOX 77, Čadca 022 01. Reklamácie riešime do 30 dní. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady) alebo výmenou tovaru.

 

V prípade vrátenia peňazí bude vystavený,, Opravný daňový doklad "(dobropis) a zaslaný e-mailom aj poštou spolu s ,,Potvrdením o prevzatí k opravnému daňovému dokladu", kde uvedie zákazník číslo účtu, dátum, podpis. Takto vyplnené potvrdenie zákazník pošle naskenované na e-mail uvedený v potvrdení alebo poštou na adresu Opavská 270, 743 01 Bílovec, po tej bude čiastka vrátená.

 

Prevádzkovateľom internetového obchodu abos.sk je:

ATC industry trade moravia s.r.o.

Sokolská třída 1615/50

702 00 Ostrava - Moravská Ostrava

IČO: 286 612 14   DIČ: CZ 286 612 14


NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

MmNiN